6 Dis 2011

10 Muharam....bersamaan 6 Dec 2011

Assalamualaikum....Selamat pagi.rasanyer dah dekat 1/2 thn x update blog nie ...x tahu la kenapa jadi macam tu...mungkin x der idea kot aku nie nk update....tapi bila tgk org ader blog  yang aktif dan tiap-tiap hari ader jer modal nk citer ,tiba-tiba rasa semangat pulak nak jadi blogger..tapi bila-bila pikir nk citer apa,tiba-tiba teringat nak citer pasal anak-anak,letak gambar apa yang aku masak ataupun letak jer resipi yang aku masak rasanyer ok jugak..wat masa sekarang blog yang menjadi rujukan masakan ataupun menhilang rasa stress kerja  aku suka bukak blog ,kalau masakan aku suka tgk blog Kak Azlita -Masam Manis ,kalau bukak blog nie mesti terliur jer tgk sbb cara  deco n hiasan  samaada kek ataupun lauk pauk  menarik sekali  tambahan pulak gambar yang cantik.Blog yang ke 2 aku suka buka iaitu Blog  Citarasawan,kak wan nie pun sama ,agaknyer pemilik nama ini sangat kreatif  mana tidaknyer setiap resipi yang disediakan agak menarik dan cantik terutama sekali  agar-agar .
Kat sini juga aku nak mohon maaf sekiranyer sesiapa yang baca  olahan yang x seberapa ini jangan  lah mengutuk lagi aku memohon agar memberi semangat atau dorongan untuk aku meneruskan niat yang terbengkalai sejak sekian lama....